אהבה עברית שרים כמו פעם - זמרת לחופה, קבלת פנים

אהבה עברית שרים כמו פעם תמונת קאבר

תחומי פעילות: זמרת לחופה, קבלת פנים

אזור פעילות: כל הארץ

טיפ - לאחר הרשמה לאתר, הפרטים ישמרו במערכת ולא יהיה צורך למלא אותם בכל פעם מחדש.

צוות אהבה עברית בעל ותק בתחום הבמה כבר 20 שנה. 20 שנה של עבודה משותפת, בהן פיתחנו גם את הפורמט "סיפור חתונה מוזיקלי" בו אנחנו מספרים את הסיפור שלכם לקהל בשילוב שירים תמונות והנחייה, כחלק מהחתונה. 20 שנים שיצרו הרמוניה מושלמת על הבמה, משלבים הומור בהופעות, באים קלילים, מעניקים לקהל שלנו חוויה בלתי נשכחת של שירה טובה, נוסטלגיה ישראלית, צחוק והנאה אמתית. חרטנו על דגלנו באהבה עברית לשמר ולהנציח את השירים העבריים שגדלנו עליהם, מתוך שליחות לשימור הלחנים המופלאים והמילים רבות המשמעות. העיסוק באהבת הארץ, ברעות, ובערכים שמאפיינים שירים אלו, מזוהים עם אותן אמונות שאנחנו באים מתוכן וכך גם העשייה שלנו.

מתוך ניסיון רב, בנינו לנו שם בתחום האירועים לקהל בכל הגוונים רכשנו ידע בארגון אירועי זמר מותאמים אישית, קבלות פנים, ותוכן מקורי לחתונה, אנחנו אוהבים את הקהל שלנו, אנחנו משקיעים המון לפני כל הופעה, כך שתתאים בדיוק לצרכים שלכם.

השילוב שלנו כצוות יחד יוצר הרמוניה מוזיקלית ורמה מקצועית גבוהה מאוד.
אנחנו מביאים איתנו אנרגיות מעולות, תשוקה ואהבה לשירים. מגישים לכם את השירים בצורה חיה, מרעננת ומקורית.

גם בפורמט המקורי שלנו – "סיפור חתונה מוזיקלי" שאנחנו מייצרים עבורכם, אנחנו הופכים להיות חלק מכם, לומדים עליכם, מכירים אתכם ומתאימים את התוכן ואת השירים בצורה הכי מדוייקת עבורכם בשילוב אלמנטים נוספים. הערב תמיד תמיד מצליח, למה? כי הוא אתם ושלכם.
זו הנוסחה המנצחת מבחינתנו לערב בלתי נשכח.

מוזמנים להרים טלפון או לשלוח לנו הודעה בפרטי.
נשמח לפגוש אתכם באירוע הקרוב שאתם מתכננים

מירי ואיתי.

מוצרים חדשים באתר

הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.